صفحه اصلی


طرح دریای رویان با شکل جدید در همه ایام آماده پذیرایی مسافران است.
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - روابط عمومی

 شهردار رویان در جلسه ساماندهی دریا که با حضور مسؤولان ادارات مرتبط و مدیران مجتمع‌ها و شهرک‌های مسکونی در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان نور برگزار شد، از اجرای طرح سالم‌سازی دریا در ساحل این شهر خبر داد و افزود: ناجیان غریق در نوار چهار کیلومتری ساحل مستقر شدند، اقلام نجات غریق تحویل و دکل دیدبانی برای ناجیان احداث شد.

مهندس احمد توکلی خاطرنشان کرد: مجموعه‌های مسکونی رویان هم موظف به اجرای طرح و تأمین ناجی غریق شدند.

وی ادامه داد: طرح دریا رویان با شکل جدید در محل پلاژ شهرداری فعال شد و با نصب سازه فایبرگلاس بحث خرابی و پاره‌گی چادر حذف و این قابلیت برای شنا در همه ایام صاف و یا طوفانی سال وجود دارد تا مردم در عمق کم از دریا استفاده کنند.

این مسؤول اظهار کرد: محل پلاژ شهرداری نیز با اخذ پیمانکار و بهره بردار جدید فضای مدیریت شده و بهینه تری پیدا کرد اما قرارداد واگذاری پلاژ دو ساله است وبا توجه به هزینه‌ای که پیمانکار انجام می‌دهد نیازمند حمایت و افزایش زمان واگذاری است.

شهردار رویان افزود: در بلوار شهید بهشتی رویان هم با ایجاد پارکینگ و ساحل سالم برای استفاده عموم، امسال محل اسکان مسافران و اقامت چادری نیز تعبیه شد و با بهسازی امکانات خدمات بهتری ارائه می‌شود.

توکلی گفت: مجتمع‌های مسکونی منطقه رویان طرح دریا ایجاد و مشکلی وجود ندارد امیدواریم تابستان بی‌خطر و بدون مخاطره را داشته باشیم.





  نام و نام خانوادگی :
 

  نظر شما :
  • نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نخواهد شد.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمائید.
  • نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابند.