صفحه اصلی

شهردار رویان اعلام کرد
بکارگیری 48 ناجی در سواحل شهر رویان
يکشنبه ۴ تير ۱۳۹۶ - روابط عمومی

شهردار رویان گفت: 48 ناجی در ساحل رویان بکارگیری شدند که از این تعداد 42 ناجی مرد و 6 ناجی زن هستند و همچنین دکل دیدبانی برای ناجیان ایجاد و امکانات مورد نیاز ناجیان از جمله لباس، بویه، کمربند و... نیز تامین شد.

مهندس احمد توکلی  در جلسه فوق‌العاده ساماندهی دریا(طرح سالم‌سازی دریا) در آستانه تعطیلات عید سعید فطر، اظهار کرد: بهره‌بردار طرح دریای رویان تغییر و مشکلات سال‌های گذشته برطرف شد و انتظار داریم شاهد افزایش ورود مسافر و افزایش زمان اقامت باشیم.

وی افزود: طرح امسال با سازه  ثابت و فایبرگلاسی اجرا و در همه ایام دایر و آماده شنا و پذیرش مسافران و شهروندان است و فضا برای اجرای برنامه‌های فرهنگی وجود دارد.

شهردار رویان ادامه داد: 48 ناجی در ساحل رویان بکارگیری شدند که از این تعداد 42 ناجی مرد و 6 ناجی زن هستند و همچنین دکل دیدبانی برای ناجیان ایجاد و امکانات مورد نیاز ناجیان از جمله لباس، بویه، کمربند و... نیز تامین شد.

این مسؤول تصریح کرد:همکاری مدیران مجتمع‌های مسکونی منطقه در این رابطه خوب بود و یکی دو مورد هم که همکاری لازم نداشتند با دستور دادستان به همکاری تمکین کردند و برای حفظ جان مسافران قانع شدند.

توکلی افزود: برای جلوگیری از ورود خودروها و شنا در مناطق ممنوعه برخی از مسیرها مسدود شد، تابلوهای هشداری، اخطاری، فرهنگی و تبلیغی نیز در سطح ساحل رویان نصب شد.

وی خاطرنشان کرد: طرح شهرداری رویان دوقلو(مردانه و زنانه) است و طرح‌های مجتمع‌های مسکونی  منطقه برخی به صورت شیفتی در نوبت صبح و عصر برای استفاده آقایان و بانوان جداگانه طراحی شده است.

شهردار رویان با اشاره به اینکه امکان برگزاری برنامه‌های فرهنگی در منطقه پلاژ و انتهای خیابان شهید بهشتی رویان وجود دارد، افزود: اگر مجری معرفی شود آمادگی لازم  برای اجرا وجود دارد و همچنین نمازخانه برای برگزاری نماز جماعت مهیا شد.

این مسؤول گفت: کمیته ساماندهی دریا شهرداری رویان با حضور نماینده فرماندار جلسات مستمر دارند و مشکلی وجود ندارد.





  نام و نام خانوادگی :
 

  نظر شما :
  • نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نخواهد شد.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمائید.
  • نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابند.