صفحه اصلی

شهردار رویان:
استقرار پاسگاه پلیس راهور در رویان محقق نشد
چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - روابط عمومی

مهندس احمد  توکلی در جلسه شورای ترافیک شهرستان نور که به منظور تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس و استقبال از مهر در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: شهرداری رویان با تشکیل کمیته استقبال از مهر، جلسات و پیگیری‌های خود را از ابتدای شهریور آغاز کرد.

وی افزود: در این رابطه با قرار دادن حمل و نقل شهرداری در زیر مجموعه فنی و عمرانی شهرداری، تلاش شد تا خدمات مطلوب‌تر در این بخش ارائه شود که از جمله آن خط کشی عابر پیاده، خط نوشته مدرسه و حادثه در خیابان و نزدیک مدرسه، بهسازی و ایمن‌سازی گذرگاه‌های مدرسه و... بوده است.

شهردار رویان تصریح کرد: در بحث مکانیزه کردن پل‌های عابر پیاده هم از سوی پیمانکاران استقبال نشد و تا کنون توفیقی حاصل نشد.

این مسؤول خاطرنشان کرد: با اقداماتی که در چهار سال گذشته در رویان انجام شد، شاهد روانسازی ترافیک در این شهر هستیم و در اوج حضور مسافر حداکثر توقف در ترافیک زیر پنج دقیقه است، این امر شامل مباحث ساختاری و رفتاری است که البته بیشتر مشکلات در بحث رفتاری است که سبب پارک مورب، دوبل و سوبل می‌شود.

توکلی افزود: میزان نیاز به حضور پلیس راهور چهار برابر موجودی فعلی است، در راستای بهبود شرایط با توجه به افزایش میزان خودرو و تعداد سفر باید تعداد پلیس راهور هم افزایش یابد لیکن به رغم وجود مصوبه استقرار پاسگاه مستقل پلیس راهور در رویان هر روز شاهد کاهش امکانات و نیروی انسانی هستیم.

وی از دیگر اقدامات در پروژه مهر شهرداری رویان را ایجاد و نصب آرام‌ساز در جلوی مدارس، بهسازی محوطه و کنار مدرسه حضرت مریم و بهسازی پارک کنار مدرسه و ایجاد گذرگاه برای تسهیل تردد دانش‌آموزان، فنس‌کشی و حفاظ مدرسه اندیشه رویان، بهسازی کف حیاط مدرسه مدرس و تامین مصالح مورد نیاز اعلام کرد.

شهردار رویان خاطر نشان کرد: شرایط رو به بهبود است ولی تا رسیدن به استاندارد فاصله داریم اما در بحث فنس‌کشی زیر پل‌های عابر پیاده موافق نیستم و باید طرح دیگری پیش‌بینی شود.

توکلی گفت: ما پایگاه‌های کارشناسی کشور هستیم و اقدامات، برنامه‌ها و طرح‌های ما می‌تواند به بهبود کار کمک کند و به عنوان الگو برای دیگر شهرهای کشور محسوب شود.





  نام و نام خانوادگی :
 

  نظر شما :
  • نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نخواهد شد.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمائید.
  • نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابند.