صفحه اصلی

معاون استاندار مازندران:
شهرداران و شوراهای مازندران مانع کاربری غیرمجاز شوند
يکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - روابط عمومی

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: از شهرداران و شوراها انتظار داریم مشارکت مردمی را در حوزه گسترش نظم و امنیت افزایش دهند و مانع کاربری غیرمجاز شوند.


 علیرضا یونسی صبح امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان که به منظور تکریم و معارفه شهرداران شهرهای نور در محل سالن همایش‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور برگزار شد، اظهار کرد: باید آن‌گونه کار کنیم که وقتی نیستیم باشیم و این هنر است، که کار ما ماندگار باشد و از ما به نیکی یاد کنند، این جایگاه‌ها موقتی است و چند صباحی در اختیار ما است پس خدمت بی منت به مردم ارائه کنیم و آن‌ها را ولی نعمت خود بدانیم.

وی افزود: ارزش انسان بسیار بالا است و قابل مقایسه با مسائل مادی نیست ما باید پاسخگوی اعمال خود باشیم و خداوند را حاضر و ناظر اعمال خود بدانیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران تصریح کرد: بسیاری از گناهان از زبان ما سر می‌زند، از ضروریات سالکان سکوت است و تنها به ضرورت باید سخن گفت اما در همین قدر هم باید با مردم و ارباب رجوع به نیکی سخن بگوییم.

این مسؤول به خدمات دولت در این شهرستان هم اشاره کرد و افزود: امسال با توجه به شعار سال حدود 8500 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و بیش از 8 هزار پروژه در حوزه‌های مختلف سرمایه‌گذاری و برخی به بهره‌برداری رسید که به اشتغال و توسعه استان کمک کرد.

یونسی ادامه داد: همه تشکل‌های مجوزدار هم فعالیت‌های قانونی خود را در استان ادامه می‌دهند و خانه احزاب استان نیز فعال است که در حوزه سیاسی و صنفی فعالیت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: سیاست استان انتخاب فرمانداران پاک دست بوده و از افرادی باشند که انقلاب و جنگ و دفاع مقدس را درک کرده باشند و این در دل و جانشان نشسته باشد و از همین افراد به رغم فشارهای زیاد استفاده و بکارگیری شد و البته با تخلفات احتمالی هم با شدت برخورد کردیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: همه شاخص‌های امنیتی را در استان افزایش دادیم و فعالیت سازمانی ضد انقلاب و نظام را نداشتیم و نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی نظارت و رصد اطلاعاتی کامل دارند و اجازه فعالیت ضد نظام را به گروه‌ها و افراد دیگر استان‌ها هم نمی‌دهند. 

این مسؤول افزود: 54 هزار معتاد در استان شناسنامه‌دار شدند و 540 مرکز ترک اعتیاد در استان فعال است تا معتادان به سمت دارو درمانی بروند و همه مناطق آلوده بهسازی شدند.

یونسی بیان کرد: در بحث آسیب‌های اجتماعی در حوزه طلاق در برابر هزار نفر جمعیت 5/2 دهم درصد بودیم و امسال به 9/1 رسیدیم، در مجموع 14 درصد در استان کاهش طلاق داریم، برای کاهش خودکشی هم به دنبال راهکار مقابله با این پدیده هستیم.

وی افزود:در حوزه گسترش امنیت نرم، 300 دستگاه دوربین خریداری و به شهرداران تحویل شد و 45 شهر از جمله نور به این امر اهتمام دارند و با این کار جو روانی مثبت ایجاد و تخلفات مستندسازی و با سند پیگیری می‌شود و البته برای روستاها نیز پیش‌بینی شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران اظهار کرد: از شهرداران و شوراها انتظار داریم مشارکت مردمی را در حوزه گسترش نظم و امنیت افزایش دهند و اماکن مخروبه سطح شهر را ساماندهی کنند و مانع کاربری غیرمجاز شوند.

این مسؤول تاکید کرد: تردد افاغنه غیرمجاز در استان مازندران ممنوع است بنابراین نباید از کارگران افاغنه غیرمجاز استفاده و بکارگیری کرد.

یونسی ادامه داد: استفاده از نام و عناوین خارجی برای واحدهای صنفی و کسبی ممنوع است و قطعا برخورد می‌شود، ورود برنج خارجی به استان مازندران ممنوع است و قاچاق تلقی و برخورد قانونی و قضایی می‌شود.

وی افزود: پدافند غیرعامل یک علم محسوب و با توجه به وجود آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان، تب کنگو و ... با پدافند غیرعامل جلوگیری شده و باید با برنامه‌ریزی از هرگونه حوادث پیشگیری کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران به سخنان رئیس جمهور آمریکا هم گریزی زد و اظهار کرد: ترامپ با سخنان نابخردانه و بی‌کیفیت خود خواست برجام را متزلزل کند در حالی که همه طرفین این معاهده بین‌المللی را پذیرفتند، آمریکا حکومتش حکومت گرگ است و خوی گرگ درندگی است، امروز ایران به آن اندازه از اقتدار رسید که دنیا به آن اذعان دارد و یک‌طرف معادلات ایران است.

یونسی گفت: همه دنیا باور کردند ایران به دنبال بمب هسته‌ای نیست و کارشناسان معتقدند ترامپ از برجام اطلاعی ندارد و نخوانده است، سندهای رسمی هم در کشور خودشان وجود دارد که مرگ سربازان خود را در خلیج فارس نوشته‌اند ولی امروز ترامپ دوباره نام خلیج عربی را بر زبان می‌آورد





  نام و نام خانوادگی :
 

  نظر شما :
  • نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نخواهد شد.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمائید.
  • نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابند.