صفحه اصلی


اجرای سراسری مانور زلزله همزمان با سراسر کشور در هنرستان شهیدبهشتی شهر رویان
چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۶ - روابط عمومی

 نوزدهمین مانور سراسری زلزله به همت شهرداری و واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رویان و با همکاری هلال احمر با حضور فرماندار و شهردار و   مسئولان شهرستانی در هنرستان شهید بهشتی این شهر با موفقیت برگزار شد

  برای اجرای این مانور که با هدف آمادگی در برابر زلزله و کاهش خسارت و تلفات برگزار شد شهرداری رویان از مدتها قبل با برنامه ریزی و تشکیل جلسه کمیته مدیریت بحران مبادرت به بازدید میدانی و جانمایی اجرای مانور نموده و برای آمادگی لازم دانش آموزان شرکت کننده در مانور بمدت 3 روز آموزش های لازم را برگزار و تمرینات انجام شده و همچنین تیم اطفا حریق در هنرستان تشکیل داده اند .

برای دانش آموزان در مانور جلیقه تهیه و تحویل داده شد تا هر یک از افراد زلزله زده ، امداد و نجات ، هلال احمر مشخص و هماهنگی لازم وجود داشته باشد .

انجام تبلیغات محیطی و اطلاع رسانی در سطح وسیع در معابر عمومی و محل اجرای مانور انجام و در زمان اجرای مانور نیز محوطه و اطراف محل اجرا توسط نیروهای خدماتی مسدود و ایمن سازی شد.

 

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر رویان از مسئول محترم واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رویان و هلال احمر ونیز مسئولان هنرستان کمال قدردانی را دارد.

 





  نام و نام خانوادگی :
 

  نظر شما :
  • نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نخواهد شد.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمائید.
  • نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابند.