صفحه اصلی

رئیس شورای شهر رویان
رویان به جایگاهی که حقش بود نرسید
پنج شنبه ۹ آذر ۱۳۹۶ - روابط عمومی

 رئیس شورای شهر رویان در برنامه تلویزیونی دیما ویژه شهر رویان که از شبکه تبرستان ضبط و پخش شد، اظهار کرد: با توجه به قدمت و سابقه مدنیت رویان که قدیمی ترین شهر شهرهای 5 گانه شهرستان است اما آنچه که حق شهر و مردم رویان بود نرسید.

وی افزود: منابع محدود شهر 63 ساله را نتوانست به جایگاه خود برساند، حدود 10 سال قبل در ابتدای دوره سوم شورای شهر کمربندی رویان کلنگ زنی شد ولی وزارت راه حقوق مالکان را نپرداخت از آن روز تا کنون بی توجهی ها سبب کندی کار شد، به رغم اینکه شهرداری و شورای شهر با مالکان برای واگذاری زمین به توافق رسید اما باز هم وزارت راه و شهرسازی جلو نیامد.

محمدرضا بابایی تصریح کرد: با اختصاص 120 متر حریم برای این کمربندی نا تمام  مشکلات مردم را بیشتر کردند و نه تنها کاری انجام نشد اجرای کمربندی هم به بن بست رسید و مشکلات ساکنان اطراف بیشتر شد.

این مسوول در رابطه با آب شرب رویان، افزود: آب شرب شهر رویان هم مشکل کمیت و هم مشکل کیفیت دارد، در خیابان شهدا و برخی از قسمت‌های شهر با کمیت آب شرب مواجه است، حدود 10 سال وعده داده شد اما به رغم اقدامات منطقه ای مشکل همچنان باقی است بنابراین کمبود منابع باید از استان تامین شود.

رئیس شورای شهر رویان با اشاره به احداث خانه کشتی، سالن ورزشی و .. گفت: متولیان ورزش حق ورزش رویان را ادا نکردند.





  نام و نام خانوادگی :
 

  نظر شما :
  • نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نخواهد شد.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمائید.
  • نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابند.