صفحه اصلی


پروژه‌های افتتاحی و کلنگ زنی شهرداری رویان در دهه مبارک فجر سال 96
شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - روابط عمومی

1)بهره برداری از پروژه ساختمان آتش نشانی و سایت پارک موتوری با زیر بنای 160 متر مربع و اعتبار هزینه شده 2500 میلیون ریال که در مدت 6 ماه به اتمام رسید.

2) افتتاح گلخانه شهرداری رویان، شامل دیوار کشی، احداث کرت‌ها، خاکریزی، حفرچاه، لوله کشی و ... به مساحت 3000متر مربع  با اعتبار هزینه شده 1000 میلیون ریال و مدت اجرا سه ماهه که قادر است با تولید گل و گیاه مورد نیاز سطح شهر سالانه 700 میلیون تومان هزینه شهرداری برای خرید گل را کاهش دهد.

3)کلنگ زنی پروژه ساماندهی ورودی و خروجی شهر به مساحت 7 هزار متر مربع شامل عملیات پیاده روها،احداث جدول، کانال، کانیو و فرش موزائیک با برآورد اعتبار مورد نیاز 6 هزار میلیون ریالی و پیش بینی مدت زمان یکسال برای اجرا

4)کلنگ زنی پروژه ساخت و تجهیز فرهنگ سرای شهرداری رویان با پیش بینی سالن نمایش، آمفی تئاتر، فضاهای آموزشی، خانه کتاب و فضای رفاهی در مساحت هزار متر مربع و اعتبار مورد نیاز 10 هزار میلیون ریالی و یکسال زمان مورد نیاز برای اجرا

5) بهره برداری از پروژه پارک آلاله با مساحت 2 هزار و 300 متر مربع، شامل عملیات احداث فضای پارک و زیرساخت‌ها، سرویس بهداشتی، کافی شاب، اجرای فضای سبز، جمع آوری آب‌های سطحی، احداث و نصب تجهیزات مدرن و استاندارد و مبلمان شهری، نصب تاسیسات روشنایی، مناسب سازی برای حضور معلولان، نصب ست ورزشی و ست بازی کودک که همه این اقدامات در مدت 9 ماه اجرا و قابل بهره برداری شد.

یادآور می‌شود این پروژه‌ها در روز 15 بهمن با حضور مسوولان شهرستانی افتتاح وکلنگ زنی می‌شود و مراسم پایانی در پروژه پارک آلاله با برنامه های مختلف و متنوع همراه با نواختن زنگ انقلاب،جشن پیروزی و  ..... برگزار می‌شود منتظر حضور سبز و گرمتان هستیم.





  نام و نام خانوادگی :
 

  نظر شما :
  • نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نخواهد شد.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمائید.
  • نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابند.