صفحه اصلی


فرماندار شهرستان نور:
شنبه ۳ شهريور ۱۳۹۷ - روابط عمومی

 فرماندار شهرستان نور گفت: کمربندی نور ـ رویان در ادامه مسیر برای رهایی ترافیک شهر رویان نیازمند بازگشایی مسیر در منطقه رویان و احداث پل است که برای این منظور حدود 60 میلیارد تومان اعتبار نیازمندیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، علی  شادمان عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، اظهار کرد: هفته دولت فرصتی برای بازخوانی چهار دهه انقلاب شکوهمند اسلامی رنج‌ها، تلاش‌ها، فرصت‌ها، از خود گذشتگی‌ها و ... است تا ببینیم اکنون کجا هستیم و در چه موقعیتی قرار داریم.

وی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی تا کنون چهار دهه عملکرد مشعشع‌ای دارد که توانست قدرت چانه‌زنی در حوزه‌های مختلف سیاسی، امنیتی، بین‌المللی و ... را بالا برده و در دنیا تاثیرگذار اصلی است.

فرماندار شهرستان نور با اشاره به عملکرد دولت بیان کرد: این دولت تا حدود سه ماه قبل توانست بر تورم غلبه کند و تورم 40 درصدی را به زیر 10 برساند.

این مسؤول در ادامه از افتتاح 37 پروژه در هفته دولت در شهرستان نور خبر داد و افزود: اعتبار هزینه شده در این پروژه‌ها 286 میلیارد و 397 میلیون ریال است که برای برخی از پروژه‌ها مانند کمربندی نور ـ رویان که جز معدود پروژه حیثیتی برای شهرستان و مردم آن بود هزینه شد تا تکمیل و بهره‌برداری شود.

شادمان تصریح کرد: کمربندی نور ـ رویان در ادامه مسیر برای رهایی ترافیک شهر رویان نیازمند بازگشایی مسیر در منطقه رویان و احداث پل است که برای این منظور به حدود 60 میلیارد تومان اعتبار نیازمندیم.

وی در ادامه به تعدادی از پروژه‌های قابل افتتاح و بهره‌برداری هفته دولت پرداخت و افزود: افتتاح و بهره‌برداری از 12 کیلومتر برق‌رسانی در بخش بلده برای ایجاد رینگ و جلوگیری از قطع برق در زمان بحران و حوادث، هفت کیلومتر روکش آسفالت در منطقه کوهستانی لاویج، رفع معضل کمبود آب شرب شهرستان با بهره‌برداری از دو چاه پلمب شده، واگذاری پارک جنگلی نور به شهرداری، پیچ بری محور گلندرود و ... از جمله آن است.

فرماندار شهرستان نور از اقدامات حوزه فرهنگی در یک سال گذشته نیز خبر داد و گفت: مهم‌ترین اتفاق این حوزه میزبانی همایش و تجلیل از خبرنگاران استان مازندران در شهرستان نور بود که با کمترین حاشیه مواجه بود.

این مسؤول پیگیری روند اجرای پروژه‌های ورزشی شهرستان نور را از دیگر اقدامات نام برد و اظهار کرد: استادیوم ورزشی شهید ناطق نوری پس از 13 سال اکنون با پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در بازسازی و آماده سازی روبه رو است و پیگیر رفع مشکل زمین ورزشی رستم رود نیز هستیم.

شادمان در پایان با اشاره به کلنگ‌زنی 6 پروژه با برآورد اعتبار 82 میلیارد تومان در هفته دولت در شهرستان نور، گفت: مهم‌ترین این پروژه‌ها ساختمان دانشگاه علم و صنعت، بازار ماهی فروشان و ... است.





  نام و نام خانوادگی :
 

  نظر شما :
  • نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نخواهد شد.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمائید.
  • نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابند.