صفحه اصلی


پیام تبریک نوروزی شهردار رویان
پنج شنبه ۱ فروردين ۱۳۹۸ - روابط عمومی

 «یا مقلب القلوب و الابصار ، یا مدبر اللیل و النهار ، یا محول الحول و الاحوال ، حول حالنا الی احسن الحال».

آغاز سال نو و فرارسیدن بهار طبیعت و نوروز باستانی را به همه هموطنان عزیزم به خصوص شهروندان عزیز رویانی تبریک و شادباش عرض نموده و در سال پیش رو برای تمام ملت شریف ایران و مردم خطه رویان سالی توام با عزت و سربلندی همراه با سلامتی و آسایش آرزو می کنم.
آغاز سال جدید ، موسم تجدید عهد ما با بهار و بهار آفرین است و پیوند دوباره با آرمان ها و آرزوهایمان.
بهار فصل نو شدن و تولد دوباره است و نوروز نشانه آغاز است و تحول ؛ آغاز راهی جدید برای نیل به آرزوهای کهن.
 بهار فصل غبار روبی از آرزوی دیرینه مردم ما برای نیل به پیشرفت و عدالت است و تنها تحقق این آرزو است که بهار را برای همیشه در این سرزمین جاودانه خواهد ساخت.
اینک و در آستانه سال های بلوغ و بالندگی ایران اسلامی ، بار دیگر نیازمند وحدت و همدلی همه مردم ایران برای تحقق آرزوها و آرمان های مشترک مان هستیم .
 نوروز که موسم نزدیکی و پیوند دلها و آرزوهاست فرصت مناسبی است تا با یکدیگر عهد و پیمان ببندیم که تا رسیدن به ایران و رویانی آباد ، توسعه یافته و تحقق یک زندگی توام با معنویت ، آرامش و امید ، لحظه ای از تلاش و کوشش دست برنداریم.
در آغاز سال جدید آرزوی ما برای همه شهروندان عزیز ، زندگی در شهری اخلاقی ، زیبا ، ایمن ، شاد ، آباد و توسعه یافته است . آرزوهای ما برای رویان و شهروندان آن ، از جنس رویا و شعار نیست بلکه اهداف به دقت برنامه ریزی شده ای هستند که در سال جدید با قاطعیت و پشتکار در جهت تحقق آنها تلاش خواهیم نمود.
بسیاری از رویاها و آرزوهای گذشته ما درباره رویان ، امروز به واقعیت تبدیل شده اند و بنده امیدوارم و بر این امید خویش تعهد و باور دارم که رویان در آینده ، شهری بسیار فراتر از آرزوها و رویاهای امروز ما خواهد بود.
به امید آنکه در سایه همدلی و همراهی همه شهروندان و مسئولان ، سال آینده در شهری با اخلاق تر ، زیباتر ، ایمن تر ، توسعه یافته تر ، آباد تر و شاداب تر از امروز به استقبال بهار بنشینیم ، و حالی احسن از امروز داشته باشیم. 
در این عید سعید باستانی و در نخستین بهار از دهه پنجم انقلاب اسلامی ، و با امید به فردایی بهتر و بهاری پربارتر ، بر آستان آفریدگار یگانه سر به سجده شکر می گذاریم و فروتنانه از او طلب می کنیم که :«یا مقلب القلوب و الابصار ، یا مدبر اللیل و النهار ، یا محول الحول و الاحوال ، حول حالنا الی احسن الحال».
احمد توکلی- شهردار رویان





  نام و نام خانوادگی :
 

  نظر شما :
  • نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نخواهد شد.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمائید.
  • نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابند.