صفحه اصلی

رئيس ستاد اجرايي فرمان حضرت امام
سرمايه گذاري 1000 ميليارد ريالي جديد بنياد بركت در مازندران
چهارشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - روابط عمومی

محمد مخبردر مراسم افتتاح طرح‌های بنیاد برکت مازندران در شهرك صنعتي بندپي شرقي بابل با اشاره به اینکه با وجود موفقيتهاي بزرگ نظام مقدس جمهوري اسلامي در عرصه هاي سياسي و اجتماعي، در بخش اقتصاد و معیشت مردم با مشکل جدی روبرو هستیم، اظهار داشت: برای برون رفت از این مشکل باید توسعه اقتصادی توام با عدالت در چارچوب اقتصاد مقاومتي اجرایی شود.
وی تکیه بر توانمندی داخلی با نگاه به درون را یکی از مزایای تحقق اقتصاد مقاومتی خواند و افزود: یکی از مهم‌ترین مشکلات در حوزه اقتصاد، مردمی نبودن اقتصاد است.
مخبر گفت: مهم‌ترین ویژگی اقتصاد مقاومتی تکیه بر مردمی شدن اقتصاد و راه اندازی شرکت دانش بنیان در کشور است.
رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: فعالیت‌های اقتصادی باید به ایجاد ثروت برای مردم منجر شود و یکی از اصلی‌ترین فعالیت‌های ستاد اجرایی فرمان امام (ره) محرومیت زدایی و توانمندسازی اقشار محروم جامعه است.
وی با بیان اینکه بیش از 14 نوع خدمت در جهت محرومیت زدایی توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و بنياد بركت صورت می‌گیرد، افزود: يكي از مهمترين محورهاي فعاليتهاي ما در بنياد بركت توانمندسازي اقتصادي است و خوشحاليم كه در اين زمينه قريب 100 ميليارد تومان در استان مازندران سرمايه گذاري شده است و با پيگيري استانداري مازندران در سال جاري نيز بيش از 100 ميليارد تومان ديگر سرمايه گذاري خواهد شد.
مخبر گفت: این خدمات شامل 215 طرح اقتصادی، دو هزار طرح زیربنایی، 730 مدرسه، 400 مسجد و خانه عالم، اجرای طرح سلامت الکترونیکی، ارائه خدمات به هزار زوج نابارور و پرداخت 17 هزار وام قرض الحسنه بوده است.
وی افزود: يكي از اقدامات جديد ما تكميل بيمارستانهاي نيمه تمام است كه قرار شده 1000 تخت بيمارستان با مشاركت بنياد بركت ساخته و تحويل داده شود.

 





  نام و نام خانوادگی :
  

  نظر شما :
  • نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نخواهد شد.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمائید.
  • نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابند.