صفحه اصلی

استاندار مازندران مطرح کرد
اجازه تعطیلی واحدهای تولیدی مازندران را نمی‌دهیم/3 هزار میلیارد سرمایه در گردش به واحدهای تولیدی اختصاص می‌یابد
چهارشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - روابط عمومی

ربیع فلاح  در نشست مشترک مدیران دستگاه‌های اجرایی، تشکل‌ها، فعالان اقتصادی با رئیس اتاق ایران که در سالن شماره یک استانداری مازندران برگزار شد، اظهار کرد: بزرگ‌ترین سرمایه مازندران، همدلی و همزبانی بین مسئولان اجرایی و فعالان بخش خصوصی و ... است و با هم‌افزایی این بخش‌ها استان پیشرفت می‌کند.

وی با بیان اینکه در شرایط معلولیت به سر می‌بریم و فعالان بخش اقتصادی باید این مسئله را درک کنند، افزود: کشور و امکانات متعلق به همه است و فعالان بخش اقتصادی باید امیدوار باشند و تلاش کنند.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه اسامی افرادی که تسهیلات دریافت کردند باید عنوان شود تا ببینیم اعتبارات تسهیلاتی به چه کسانی پرداخته شده است، گفت: اگر قرار است تسهیلاتی پرداخته شود باید به افرادی اختصاص یابد که واحدهای تولیدی مشغول به کار دارند.

این مسئول با بیان اینکه سیستم بانکی با مشکل مواجه است، تصریح کرد: برخی بانک‌ها با مشکل ورشکستگی مواجه هستند و به هیچ مسئول اداری اجازه نمی‌دهیم که واحد تولیدی مشغول به کار را به دلیل معوقات بانکی، تعطیل کند.

فلاح با اشاره به اینکه برای رفع مشکل اشتغال از فعالان بخش خصوصی کمک می‌خواهیم، ادامه داد: امروز ما و بخش خصوصی مسئولیت به عهده داریم و باید با همدلی و هم‌افزایی نسبت به رفع مشکلات اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه اتاق بازرگانی باید تلاش مضاعف داشته باشد، اظهار کرد: اتاق بازرگانی مشکلات واحدهای تولیدی را شناسایی کرده و به ما اعلام کند تا در نخستین فرصت از مسئولان مرتبط، پیگیری کنیم.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه به بانک‌ها مهلت دادیم تا 3 هزار میلیارد سرمایه در گردش به واحدهای تولیدی اختصاص دهند، گفت: آنجا که وظیفه ماست قدم‌های اولیه را برداشته‌ایم و ادامه کار نیاز به تحرک بیشتر اتاق بازرگانی است.

 





  نام و نام خانوادگی :
 

  نظر شما :
  • نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نخواهد شد.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمائید.
  • نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابند.