صفحه اصلی

شهردار رویان:
رویان در مسیر توسعه نیازمند اعتبارات استانی و ملی است
چهارشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۶ - روابط عمومی

 مهندس احمد توکلی   در آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرداری این شهر که در آخرین روز از هفته دولت و با حضور، امام جمعه، فرماندار و مسؤولان شهری و شهرستانی، اعضای شورای اسلامی شهر و شهروندان رویانی برگزار شد، اظهار کرد: امروز شاهد افتتاح چند پروژه هستیم که از محل اعتبارات داخلی شهرداری اجرا شد اما برای اجرای دیگر پروژه‌های در دست اقدام شهر رویان که اکنون در مسیر رونق قرار گرفته نیازمند اعتبارات استانی و حمایت شورا و مسؤولان هستیم.

وی افزود: یکی از پروژه‌های افتتاحی امروز، خیابان شهید شاه حسینی است که به عنوان کمربند یا کنارگذر محسوب و خیابان شهدا رویان را به خیابان ورزش وصل و سبب کاهش ترافیک در خیابان شهدا شده و مسیر را نیز کوتاه‌تر می‌کند.

شهردار رویان تصریح کرد: این خیابان حدود 45 سال قبل در طرح اولیه رویان مصوب شد اما به دلیل مشکلات در مسیر اجرای شهرداری رویان موفق به بازگشایی نشد تا اینکه در شورای دوره چهارم با رایزنی و همکاری مالکان موفق به اجرای طرح و بازگشایی این خیابان به طول 500 و عرض 18 متر شدیم.

این مسؤول ادامه داد: برای اجرای این طرح 10 هزار متر مربع زمین با اعتبار 11 میلیارد تومان  تملک شد و هزینه زیرسازی و آسفالت آن نیز یک میلیارد و 600 میلیون تومان بوده که یک میلیارد از محل اعتبارات دولت و 600 میلیون تومان از اعتبارات داخلی شهرداری هزینه و تأمین شده است.

توکلی از بهسازی معابر درون‌شهری خبر داد و افزود: برای این منظور پروژه نهضت آسفالت را با هدف هر سال 10 هزار متر مربع آسفالت در چهار سال گذشته آغاز کردیم که پس از چهار سال با 12 هزار متر افزایش، 52 هزار متر مربع از معابر سطح شهر بهسازی و آسفالت شد.

وی با بیان اینکه با انجام اقداماتی که توسعه محلات را در بر داشته باشد، طرح‌هایی را در معابر درون‌شهری اجرا کردیم که از جمله آن خیابان قدیمی عمود به دریا بنام پلاژ شهرداری بود که به دلیل عرض کم و با توجه به اینکه کنارگذر شمالی شهر محسوب می‌شود با اجرای پیاده‌روسازی،  تعریض، روکش آسفالت واحداث پارکینگ، راه دسترسی اهالی و مسافران به پلاژ سهل و آسان شد.

شهردار رویان گفت: برای این پروژه 350 میلیون تومان از اعتبارات داخلی هزینه و در مدت چهار ماه اجرا و بهره‌برداری شد.





  نام و نام خانوادگی :
 

  نظر شما :
  • نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نخواهد شد.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمائید.
  • نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابند.