صفحه اصلی

شهردار رویان:
شهرداری ها باید شهرها را رقابت پذیر کنند/رشد درآمدی 350 درصدی در 4 ساله گذشته
پنج شنبه ۹ آذر ۱۳۹۶ - روابط عمومی

 شهردار رویان با تبریک ایام ربیع الاول و همدردی با مردم زلزله زده غرب و تشکر از مردم رویان که با اعتماد به شهرداری کمک‌های خوبی به مردم کردند و این نشان از نوعدوستی مردم است، اظهار کرد: شهرداری نهاد عمومی غیر دولتی است که مقرر شد دولت لایحه درآمد پایدار را ارائه کند که انجام نشد.

وی افزود: در راستای تبدیل کردن شهرداری از نهاد خدماتی به نهاد اجتماعی، تدوین برنامه چشم انداز 20 ساله و برنامه راهبردی 5 ساله و استراتژی توسعه شهر و اخذ استاندار سه گانه از اقدامات شهرداری در دوره چهارم بوده که ادامه دارد.

مهندس توکلی تصریح کرد: شهرداری ها باید شهرها را رقابت پذیر کنند، شهرهای مشابه وجود دارد ولی چه خدمات و امکاناتی شهرداری می‌تواند به سرمایه گذاربدهد تا رقابت ایجاد شود.

این مسوول خاطر نشان کرد: ما در شهرداری رویان فرصت های گردشگری را فراهم و معرفی کردیم و برای فعالان عرصه گردشگری تا 80 درصد تخفیف عوارضات را قائل شدیم، تفاهم نامه ای هم با سازمان گردشگری امضا گردیم تا دهکده صنایع دستی در رویان ایجاد تا زنان سرپرست خانوار، بی سرپرست و فعالان صنایع دستی مشغول فعالیت و درآمد و خودکفایی شوند.

شهردار رویان با اشاره به رشد درآمدی 350 درصدی در 4 ساله گذشته، گفت:امیدواریم این فرایند استمرار و رویان به جایگاه رفیع خود برسد.

وی ادامه داد: با بررسی سوابق در دوره گذشته سیستم جامع شهرسازی، استاندارسازی شهرداری، امور زیربنایی و زیر سازی اجرا شد ولی در ابتدای راه هستیم و سیستم مدیریت یکپارچه برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان با جدیت در حال اجرا است.

توکلی گفت: نیازها زیاد ولی منابع محدود است ولی با همت همکاران و حمایت مردم و توجه استاندار مازندران و مسئولان ارشد شهرستانی با ارائه خدمات مطلوب کام مردم رویان را شیرین کنیم.

 





  نام و نام خانوادگی :
 

  نظر شما :
  • نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نخواهد شد.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمائید.
  • نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابند.