صفحه اصلی

به میزبانی رویان
نخستین نمایشگاه توانمندی زنان کارآفرین شهرستان نور افتتاح شد
شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - روابط عمومی

نخستین نمایشگاه توانمندی زنان کارآفرین شهرستان نور با حضور مسؤولان شهرستانی در مجتمع تجاری الماس رویان افتتاح شد.
 

 نخستین نمایشگاه توانمندی زنان کارآفرین این شهرستان با هدف تشویق و حمایت از کارآفرینی، شناساندن ظرفیت‌های بالقوه بانوان، ایجاد اشتغال خانگی و کمک به‌اقتصاد خانواده، با حضور مسؤولان شهرستانی در مجتمع تجاری الماس رویان افتتاح شد.

فرماندار شهرستان نور در آئین افتتاح این نمایشگاه از توجه دولت به امور زنان خبر داد و گفت: حضور زنان در مدیریت‌های اجرایی، تولید و اقتصاد افزایش یافته و به کار گیری یک بانو در معاونت فرمانداری نور نیز مصداق این ادعا است و نظام اسلامی نشان داد که خانم‌ها می‌توانند همپا و هم‌سنگ مردان فعالیت کنند.

 

علی شادمان با اشاره به اینکه مازندران و شهرستان نور مستعد برگزاری نمایشگاه‌های مختلف است و برپایی نمایشگاه می‌تواند به جذب گردشگر کمک شایان کند، اظهار کرد: از همه دستگاه‌ها و دست‌اندرکاران انتظار دارم به برگزاری نمایشگاه‌ها به ویژه نمایشگاه‌های صنایع دستی و دست‌آوردهای زنان کارآفرین کمک کنند زیرا ضمن جذب توریست موجب برقراری ارتباط فرهنگی و انتقال فرهنگ غنی مازندران می‌شود.

وی افزود: مکان و بستر مناسب در استان و شهرستان وجود دارد و نیاز است با تعامل بیشتر، حمایت و همکاری دستگاه‌ها این اتفاق رقم بخورد و دسترسی به نمایشگاه برای همه به ویژه گردشگران سهل و آسان شود.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم اظهار کرد: همه آفرینش جهان برای انسان‌ها پیام دارد و کارآفرینان پیام ها را به خوبی دریافت می‌کنند و از این دریافت‌ها اثرات زیبایی خلق می‌کنند.

علی  اسماعیلی افزود: تولید فکر و خلاقیت توسط انسان‌های خلاق انجام می‌شود و فرد خلاق باید نوآور باشد زیرا فرد نوآور و کارآفرین می‌تواند اثرات زیبایی خلق کند.

وی از پیگیری کمک و پرداخت تسهیلات کم بهره به بانوان کارآفرین و خلاق در مجلس خبر داد و گفت: ایجاد نمایشگاه که آثار کارآفرینان را در معرض نمایش و فروش بگذارد ضروری است بنابراین پیگیری برای اختصاص زمین پنج هکتاری از منابع طبیعی و ایجاد نمایشگاه استانی در دستور کار قرار دارد.

 نمایشگاه توانمندی زنان کارافرین شهرستان نور شامل گلیم، جاجیم، گل و گیاه، قارچ، ترشیجات،نان محلی، صنایع دستی، سنگ‌تراشی و ... است که از امروز دهم آذر تا شانزدهم آذر از ساعت 9 صبح الی 16 عصر در معرض نمایش عموم قرار دارد.





  نام و نام خانوادگی :
 

  نظر شما :
  • نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نخواهد شد.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمائید.
  • نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابند.