صفحه اصلی


مسؤول کمیته روایت‌گری سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس:
پنج شنبه ۶ دي ۱۳۹۷ - روابط عمومی

اجازه ندهیم کسانی فتنه دیگر به پا کنند
مسئول کمیته روایت گری سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سپاه با بیان اینکه 9 دی مردم با بصیرت به موقع وارد صحنه شدند و پای ولی خود ایستادند، گفت: امروز هم وظیفه ما بیعت با ولایت است و باید مانند شهدا پای بیعت با ولایت بایستیم.
 سردار ابوالفضل مسجدی در هفدهمین یادواره سرداران و 80 شهید رویان و حومه اظهار کرد: در 9 دی بصیرت مردمی سبب شد تا در مقابل فتنه، فتنه‌گران ایستادند و از ولایت فقیه دفاع کردند.

وی افزود: فتنه شبهه ایجاد می‌کند، سلیمان بن صرد خزاعی از خواص زمان علی(ع) بود و در راه اسلام هم زیاد شمشیر زد ولی دشمن کاری کرد که او هم دچار تردید می‌شود و در زمان اما حسن(ع) جز معارضین بوده و در کربلا هم حضور داشت.

مسؤول کمیته روایت‌گری سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سپاه تصریح کرد: فتنه 88 هم تلاش کرد ولایت فقیه را ناکارآمد جلوه دهد و شعارشان هم همین بود، این معاندان با اصل اسلام و ولایت فقیه مشکل داشتند تا جایی که، دستجات عزاداری روز عاشورا را مورد حمله قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه رهبری از کسانیکه سکوت کردند و دم نزدند گله کردند، خاطر نشان کرد: هدف ما از برگزاری یادواره‌ها این است که بگوییم شهدا ما پای آرمان شما ایستاده‌ایم، این همایش بیعت با ولایت است و باید مانند شهدا پای بیعت با ولایت بایستیم.

مسجدی افزود: همان گونه که بی‌بصیرتی خواص سبب واقعه عاشورا و شهادت امام حسین(ع) و یارانش شد، در فتنه 88 نیز ما زیان دیدیم اما در 9 دی مردم با بصیرت به موقع وارد صحنه شدند و پای ولی خود ایستادند.

وی ادامه داد: در واقعه کربلا و عاشورا خواصی که امام حسین(ع) را به کوفه دعوت کردند، دست از بیعت کشیدند و حتی جلویشان ایستادند و برخی هم در مقابل این حرکت دم نزدند از جمله همین سلیمان بن صرد خزاعی اما زمانی که متوجه شد و توابین را بنا و مبارزه کرد 4 هزار نفر هم کشته دادند اما به موقع نبود و خیلی دیر شد.

مسؤول کمیته روایت‌گری سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سپاه تصریح کرد: اما شهدای ما به موقع ایستادند و ما هم باید مانند شهدا پای ولایت بایستیم و اجازه ندهیم کسانی فتنه دیگر به پا کنند.

وی تصریح کرد: یکی از شهدا حسین خرازی است، وقتی جنگ تحمیل شد با وجود درگیری‌های زیاد با گروه‌های معاند نظام در همه نقاط کشور، حضرت امام (ره) سه استارتژی اعلام کرد؛ زمین‌گیر کردن دشمن، خروج دشمن و مجازات متجاوزان در این راستا عملیات‌های زیادی شکل گرفت و همه پای کار بودن و حسین خرازی هم برجسته بود در عملیات‌های مختلف همراه رزمندگان حماسه‌ها خلق کردند که امام(ره) فرمودند من دست شما رزمندگان را می‌بوسم.

مسجدی اظهار کرد: در جبهه‌ها هر جا کار گره می‌خورد با توسل به ائمه همه گره‌ها باز می‌شد نیازی به آمریکا و انگلیس نبود، ما ائمه را داریم، شهدا را داریم نیازی به بیگانه نداریم.

شهردار رویان نیز در این جلسه ضمن خیر مقدم اظهار کرد: حضور شهدا در جنگ و پس از جنگ همواره مشهود بوده و است.

احمد توکلی افزود: میزبان یادواره خود شهدا هستند و ما افتخار داریم در پنجمین سال متوالی که در خدمت مردم رویان هستیم امروز هفدهمین یادواره شهدا را با هدف زنده نگه داشتن یاد شهدا برگزار و این وظیفه را انجام دهیم.

وی گفت: نسل اول و دوم انقلاب وظیفه دارند با جمع‌آوری آثار شهدا، فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل جدید و آینده انتقال و تاریخ پر افتخار دفاع مقدس را به درستی منقل کنند.

 





  نام و نام خانوادگی :
 

  نظر شما :
  • نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نخواهد شد.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمائید.
  • نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابند.