صفحه اصلی


نشست مشترک نماینده شهرستان با اعضای شورای شهر و شهردار رویان
سه شنبه ۲۵ دي ۱۳۹۷ - روابط عمومی

دکتر علی اسماعیلی با حضور در دفتر شورای اسلامی شهر رویان با رئیس، اعضای شورای شهر و شهردار این شهر دیدار و گفت و گو کرد.
در این دیدار ابتدا رئیس شورای شهر رویان ضمن خیرمقدم به مشکلات شهر اشاره و اظهار کرد: همه شهروندان و کسانیکه ما را به عنوان نماینده خود در شورای شهر انتخاب کردند، انتظارت به حقی دارند که بارها پیگیری کردند و انتظار دارند خواسته به حقشان برآورده شود.
دکتر کامبخش سالاریان افزود: برخی از خواسته‌های شهروندان رویان دارای فوریت و اولویت جدی است که سال‌ها و توسط شوراهای مختلف نیز پیگیری شد اما همچنان مشکل وجود دارد و نیازمند توجه جدی تا رفع آن است.
وی گفت: صدور سند اراضی موسوم به بنیاد علوی که مردم منطقه را سخت درگیر کرده و همواره برای اخذ سند و ساخت و ساز با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند و گاهی افراد با توجه به سختی معیشت و تنگناهای اقتصادی قادر به پرداخت حتی مبلغ اندک نیستند و برای حل مشکل مراجعات متعدد دارند لذا انتظار داریم این موضوع برای همیشه حل و مشکلات بر طرف شود.
رئیس شورای شهر رویان موضوع ارتقای شهر رویان را نیز از خواسته‌های اولویت دار شهروندان رویان ذکر کرد.
در ادامه شهردار رویان نیز به برخی مشکلات و ظرفیت‌های رویان اشاره و اظهار کرد: شهرداری رویان با حمایت شورای شهر برنامه‌های متعددی برای ایجاد درآمد پایدار برای شهر و شهرداری دارد که برخی از این طرح‌ها نیازمند حمایت استانی و ملی و تامین اعتبارات مورد نیاز و صدور مجوز است.
مهندس احمد توکلی افزود: طرح‌های گردشگری ساحلی، بهره‌برداری کیفی بیشتر از پارک جنگلی رویان با واگذاری دراز مدت پارک به شهرداری و ... از جمله این طرح‌ها است.
وی از طرح انتقال بازار ماهی رویان به نقطه‌ای مناسب با ایجاد بازارچه ماهی در شان مردم اعم از صیادان، ماهی فروشان و خریداران خبرداد و گفت: این طرح نیز نیازمند حمایت و تامین اعتبار لازم است که در این صورت ضمن ایجاد و احداث بازارجه مناسب فضای مرکز شهر از وضعیت فعلی رهایی پیدا می‌کند.
سپس نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از تلاش‌های شورا و شهردار و ارائه خدمات، اظهار کرد: به منظور رفع مشکل اراضی مورد نظر بنیاد علوی در اسرع وقت نشستی با ثبت اسناد استان و دادگستری استان برگزار و موضوع را پیگیری می‌کنم.
دکترعلی اسماعیلی افزود: برای رفع کمبود آب شرب شهر رویان نیز لوله کشی خط انتقال از مسیر کمربندی به رویان در حال انجام است تا این مشکل به زودی رفع شود.
این مسوول در خصوص اجرای طرح‌های گردشگری ساحلی خواستار آزاد سازی ساحل حتی سالانه 200 تا 300 متر تا آزاد سازی کامل شد تا بتوان طرح گردشگری اجرا کرد.
نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به واگذاری بخش بیشتری از پارک جنگلی به شهرداری رویان برای دراز مدت گفت: شهرداری دفترچه طرح بهره‌برداری و گردشگری پارک را تهیه و به اداره کل منابع طبیعی و سازمان جنگل‌ها ارائه کند تا پیگیری‌های لازم انجام شود.





  نام و نام خانوادگی :
 

  نظر شما :
  • نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نخواهد شد.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمائید.
  • نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابند.