صفحه اصلی


هجدهمین یادواره شهدا به همت شهرداری و شورای اسلامی رویان برگزار شد.
پنج شنبه ۷ آذر ۱۳۹۸ - روابط عمومی

 

یکی از یادگاران دفاع مقدس گفت: شهدا حیات دارند و از ما انتظار دارند که شان آن‌ها، خانواده‌ها و فرزندان‌شان را حفظ کنیم و تابع ولایت و رهبری باشیم.

اطاعت از ولایت و رهبری انتظار شهدا از مردم و مسؤولان است

 محسن سوهانی در هجدهمین یادواره سرداران و 80 شهید رویان و حومه که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، اظهار کرد: حقیقتا شهدا حیات دارند و از ما توقع دارند به آنان، خانواده‌های‌شان توجه داشته باشیم.

این یادگار دفاع مقدس و رزمنده لشکر 10 سیدالشهدا، تصریح کرد: شهدا اول به صداقت رسیدند و بعد شهادت نصیب آنان شد و رستگار شدند.

هم‌رزم شهید طهرانی مقدم با ذکر خاطراتی از دوران دفاع و ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان، خاطرنشان کرد: دشمنان ما بزرگ‌ترین دانشکده‌ها و اتاق‌های فکر را تشکیل دادند تا بهترین راه مبارزه با انقلاب را پیدا کنند، توطئه‌های  فراوان و پس از آن جنگ به راه انداختند،همه دنیا را علیه ما شوراندند تا شاید ما تسلیم شویم، جنگ ما دفاع همه حق در برابر همه کفر بود.

سوهانی ادامه داد: در جنگ تحمیلی، اروپایی‌ها صدها میلیارد دلار کمک کردند، نیروهای انسانی در اختیار رژیم بعث گذاشتند اما وجود امام(ره) و پاکی و صداقت ایشان، ایمان رزمندگان و اطاعت از ولایت و نیز امدادهای غیبی سبب شد تا دشمنان ما نتوانند کاری کنند.

وی خطاب به حاضران، افزود: چه ما باشیم و چه نباشیم، انقلاب ادامه پیدا می‌کند، شهدا هستند و حاضر و ناظر کار همه ما و مسؤولان هستند.

این یادگار دوران دفاع مقدس در پایان، گفت: حواسمان جمع باشد که زیر ذره‌بین شهدا هستیم، شهدا از ما می‌خواهند تا از راه و هدفشان دفاع کنیم، از خون‌شان حفاظت کنیم، پیرو ولی و رهبر باشیم و گوش‌مان به سخنان رهبری باشد.       

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور نیز در این مراسم اظهار کرد: ما امروز میراث‌دار شهدا هستیم و باید در راستای فرامین رهبری معظم انقلاب در گام دوم انقلاب قدم برداریم.

سید نعمت اسدی خطاب به بیگانگان افزود: ما از نسل شهدا هستیم، سر می‌دهیم اما دست از ولایت برنمی‌داریم زیرا اعتقاد داریم این انقلاب به دست امام زمان(عج) می‌رسد.

 هجدهمین یادواره سرداران و80شهید رویان به همت شهرداری و شورای اسلامی این شهر و با مجری‌گری فرزاد جمشیدی و مداحی ذاکر اهل بیت مهدی مختاری و برنامه‌های متنوع از جمله اجرای گروه‌سرود یاوران انتظار و پخش کلیپ‌ شهدا برگزار شد و در پایان مراسم نیز همه حاضران در گلزار شهدا ضمن عطرافشانی و گلباران به زیارت شهدا رفته و با آنان میثاق دوباره بستند.





  نام و نام خانوادگی :
 

  نظر شما :
  • نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نخواهد شد.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمائید.
  • نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابند.